עסקאות נדל"ן ומקרקעין

תמיכה רציפה בכל מהלך עסקאות הנדל”ן השונות שלהם, כולל ייעוץ משפטי מקיף והדרכה בפרויקטים נדל”ניים בתחומים העסקיים השונים. השירותים שלנו כוללים מעורבות במכירות ורכישות נכסי נדל”ן בקנה מידה רחב, חוזי שכירות על קרקע, פיתוח ותמיכה רציפה באתרי נדל”ן מניבים ודיוריים, מרכזים מסחריים, עסקאות החלפה, זכויות בקרקע, מיזמים ושותפויות עסקיות, קבוצות רכישה, פרויקטים של התחדשות עירונית כגון פינוי בינוי ותמ”א 38, דיור מוגן, מימון פרויקטים נדל”ניים, חוזים עם קבלנים, הסכמי שותפות, ניהול תהליכי איחוד וחלוקה, ניהול נכסים, ניהול משא ומתן עם רשות מקרקעי ישראל, פיצויים ועוד.

שירותים משפטים לניהול וליווי עסקאות נדל"ן ומקרקעין

בנוף המתפתח של הנדל”ן הישראלי, משרדנו מהווה מגדלור של מומחיות ואמינות. אנו מתמחים בדיני מקרקעין ועסקאות, ומספקים פתרונות משפטיים מותאמים אישית העונים על צרכיו הייחודיים של כל לקוח. בין אם אתה קונה, מוכר, מפתח או משכיר נכס, הצוות המסור שלנו של אנשי מקצוע משפטיים מצויד כדי להדריך אותך בכל שלב של מסע הנדל”ן שלך, ולהבטיח עסקה חלקה ומוצלחת.

ליווי מקיף של עסקאות נדל"ן

השירותים שלנו משתרעים על פני כל קשת דיני המקרקעין, כולל:

  • עסקאות נדל”ן: מתן תמיכה קפדנית בקנייה ומכירה של נכסים למגורים ולמסחר, החל מבדיקת נאותות ועד משא ומתן על חוזה וסגירתו, תוך הבטחת העברת בעלות חלקה ובטוחה.
  • השכרה והשכרה: ניסוח וסקירה של הסכמי שכירות עבור משכירים ושוכרים, מתן ייעוץ משפטי בנושא זכויות דיירים ויישוב סכסוכים כדי להגן על האינטרסים של לקוחותינו.
  • יזמות ובניה: ייעוץ ליזמים ומשקיעים בנושאים משפטיים הקשורים לפיתוח נכסים, החל מתקנות רכישת קרקעות וייעוד ועד לעריכת חוזים ומימון פרויקטים.
  • תכנון ובנייה: ניווט במורכבויות של חוקי התכנון והבנייה העירוניים כדי לסייע ללקוחות בקבלת ההיתרים הדרושים, ערעור על החלטות תכנון ומיצוי הפוטנציאל של הנכסים שלהם.
  • מחקרי היתכנות וניתוח ראשוני : הצעת הערכות משפטיות לקביעת כדאיות הפרויקט תחת תמ”א 38, כולל תאימות רגולטורית ויתרונות פוטנציאליים.
  • משא ומתן וניסוח חוזים: ניהול משא ומתן והכנת הסכמים בין בעלי בתים, יזמים וקבלנים, המותאמים לשמירה על האינטרסים של לקוחותינו לאורך כל הפרויקט.
  • תאימות והיתרים רגולטוריים: ניווט במסגרות הרגולטוריות העירוניות והארציות המורכבות להשגת ההיתרים הדרושים, וידוא שכל ההיבטים של פרויקט תמ”א 38 עומדים בחוקים ובתקנות הנוכחיים.
  • יישוב סכסוכים: מתן ייצוג איתן בסכסוכים שעלולים להתעורר במהלך פרויקטים של תמ”א 38, כולל שירותי ליטיגציה, בוררות וגישור, לפתרון סכסוכים ביעילות וביעילות.
  • מימון פרויקטים וייעוץ מס: ייעוץ במבנה הפיננסי של פרויקטי תמ”א 38, לרבות הבטחת מימון וייעול חבויות המס, למקסום התועלות הכספיות לכל הצדדים המעורבים.

ליווי מומחה באמצעות דיני המקרקעין בישראל

שרדנו מביא ידע שאין שני לו בשוק הנדל”ן הישראלי ובמסגרתו המשפטית, ומבטיח ללקוחותינו לקבל ייעוץ וייצוג מומחה. אנו מחויבים:

  • הפחתת סיכונים: זיהוי סיכונים משפטיים ופיננסיים פוטנציאליים בעסקאות נדל”ן ובניית אסטרטגיות להפחתת סיכונים אלה.
  • תאימות לתקנות: לוודא שכל עסקאות הנדל”ן עומדות בחוקים ובתקנות הישראליים, כולל רישום נכסים, מיסים ושימוש בקרקע.
  • יישוב סכסוכים: מתן ייצוג מומחה בסכסוכי נדל”ן, תוך שימוש במשא ומתן, גישור וליטיגציה כדי להשיג תוצאות חיוביות עבור לקוחותינו.
  • ייעוץ השקעות: מתן ייעוץ משפטי אסטרטגי למשקיעים מקומיים ובינלאומיים, המסייע להם לנווט בשוק הנדל”ן הישראלי לקבלת החלטות השקעה מושכלות.
 

על ידי בחירת המשרד שלנו, אתה מרוויח שותף אסטרטגי המסור לנווט את המורכבות של פרויקטים תמ”א 38, מתחילתם ועד למימוש. הגישה ההוליסטית שלנו מבטיחה התייחסות לכל היבט משפטי, מעניקה שקט נפשי ותורמת לשיפור הנוף העירוני בישראל באמצעות נכסים בטוחים, עמידים ויקרי ערך יותר.

השותף הנאמן שלך בדיני מקרקעין

במשרד עורכי הדין אנו מתגאים ביושרה, במקצועיות ובמסירות הבלתי מתפשרת ללקוחותינו. הצוות שלנו מחויב לספק שירותים משפטיים ברמה הגבוהה ביותר, המותאמים לצרכים הספציפיים של המעורבים בעסקאות נדל”ן. על ידי בחירה בנו כשותף המשפטי שלך, אתה מקבל את הביטחון שיש מומחים מנוסים לצידך, מסורים להשגת מטרות הנדל”ן שלך תוך שמירה על האינטרסים המשפטיים והפיננסיים שלך.