מדיניות הפרטיות והשימוש

ברוכים הבאים לאתר oz-cohen.com. על ידי גישה או שימוש באתר שלנו, אתה מסכים לציית ולהיות מחויב לתנאי השימוש הבאים, המסדירים את מערכת היחסים שלנו איתך ביחס לאתר זה. אם אינך מסכים עם חלק כלשהו מתנאי שימוש אלה, אנא אל תשתמש באתר האינטרנט שלנו.

התוכן של דפי אתר זה מיועד למידע כללי ולשימושך בלבד. זה נתון לשינויים ללא הודעה מוקדמת.

אתר זה משתמש בקובצי Cookie כדי לנטר את העדפות הגלישה. אם אכן תאפשר שימוש בקובצי Cookie, מידע אישי עשוי להיות מאוחסן על ידינו לשימוש על ידי צדדים שלישיים.

לא אנחנו או צדדים שלישיים כלשהם מספקים כל אחריות או ערבות באשר לדיוק, עדכניות, ביצועים, שלמות או התאמת המידע והחומרים שנמצאים או מוצעים באתר זה לכל מטרה מסוימת.

אתה מכיר בכך שמידע וחומרים כאלה עשויים להכיל אי דיוקים או שגיאות, ואנו שוללים אחריות במפורש לכל אי דיוקים או שגיאות כאלה במידה המרבית המותרת על פי החוק.

כל מידע עדכני מחויב בהתקשרות ישירה עם נציגננו בהתאם לתהלכי השירות והמכירה של ח. ממרוד.

השימוש שלך במידע או בחומרים כלשהם באתר זה הוא על אחריותך הבלעדית, ועבורו לא נישא באחריות. זו תהיה אחריותך בלבד לוודא שכל המוצרים, השירותים או המידע הזמינים דרך אתר זה עומדים בדרישות הספציפיות שלך.

אתר זה מכיל חומר בבעלותנו או ברישיון לנו. חומר זה כולל, בין היתר, את העיצוב, הפריסה, המראה, המראה והגרפיקה. העתקה אסורה אלא בהתאם להודעת זכויות היוצרים, המהווה חלק מתנאי שימוש אלה.

שימוש בלתי מורשה באתר זה עלול להוביל לתביעת פיצויים ו/או להיות עבירה פלילית.

מעת לעת, אתר זה עשוי לכלול גם קישורים לאתרים אחרים. קישורים אלה מסופקים לנוחיותך כדי לספק מידע נוסף. הם אינם מסמנים שאנו תומכים באתר(ים). אין לנו אחריות לתוכן האתר/ים המקושרים.

השימוש שלך באתר זה וכל מחלוקת הנובעת משימוש כזה באתר כפוף לחוקי ישראל.

לתשומת ליבכם

המידע המופיע באתר זה מיועד למטרות מידע כלליות בלבד ואין לראות בו כייעוץ משפטי או חוות דעת משפטית. התוכן של אתר זה עשוי שלא לשקף התפתחויות משפטיות עדכניות, פסקי דין או הסדרים. צפייה באתר זה או פנייה למשרדנו אינם מקימים יחסי עורך דין-לקוח. נא לא לשלוח לנו מידע סודי עד למועד שבו נוצרו יחסי עורך דין-לקוח. אנו ממליצים לפנות לייעוץ של יועצים משפטיים מוסמכים המורשים בתחום השיפוט שלך לגבי כל בעיה משפטית שתהיה לך.